Administrace výběrových řízení
Poskytujeme komplexní balíček obsahující úplný servis při administraci výběrových řízení:
- zpracování zadávací dokumentace
- komunikace s uchazeči v průběhu zadávacího řízení vč. zpracování odpovědí na dotazy
- prohlídka místa plnění se zajištěním odborníků pro daný typ zakázky
- příjem doručených nabídek a jejich evidence
- otvírání obálek a související administrativa
- organizace jednání komisí pro otevírání obálek a hodnotících komisí včetně zpracování podkladů hodnotící komise
- administrativa spojená s jednáním hodnotící komise a jejími rozhodnutími (vyřazení nabídky, vyloučení uchazeče zadavatelem, doplňující dotazy k nabídce)
- dokumenty pro rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky a zhotovení písemné zprávy zadavatele
- uveřejnění výsledků zadávacího řízení a následných dokumentů v ISVZUS
- vyhotovení dokumentů celého průběhu zadávacího řízení vč. jejich kompletace
- návrh nejvhodnějšího způsobu zadávacího řízení s ohledem na předmět veřejné zakázky, příprava návrhu znění zadávací dokumentace a kriterií, které budou pro zadavatele nejvýhodnější
- kontrola již navržené zadávací dokumentace z hlediska zákona o veřejných zakázkách
- navržení obchodních podmínek (budoucí součást zadávací dokumentace a uzavírané příslušné smlouvy s vybraným uchazečem)
- sestavení časového plánu dílčích kroků celého zadávacího řízení z hlediska zákonných lhůt
- proškolení členů hodnotící komise / poroty
- konzultace k obecným otázkám v průběhu činnosti hodnotící komise / poroty
- odborné technické poradenství a konzultace v oblasti osvětlení
- případné členství v hodnotící komisi a vedení jejího jednání